Riba

Panirane krabe Klešta

Panirane krabe - Klešta

Panirane krabe sa kleštima napravljene su od mlevenog mesa ribe sa aromom mesa krabe, hrskave su i veoma ukusne, imaju slano-slatkast ukus sa malim procentom masti. Veoma brzo i jednostavno se pripremaju, u tiganju, fritezi ili u rerni.

Fišburger Pe-Co

Fišburger

Fišburgeri, ili panirane riblje pljeskavice, napravljene su od mlevenog mesa ribe sa začinima. Veoma brzo i jednostavno se pripremaju, u tiganju, fritezi ili u rerni. Fišburgeri su hrskavi, a mogu se poslužiti uz salatu, pomfrit, ali možete napraviti i burger sa ribljim pljeskavicama.

Fišfinger Pe-Co

Fišfinger

Fišfingeri, ili panirani riblji štapići, napravljeni su od mlevenog mesa ribe sa začinima. Veoma brzo i jednostavno se pripremaju, u tiganju, fritezi ili u rerni. Fišfingeri su hrskavi i omiljeni kod najmlađih, a mogu se poslužiti sa različitim sosovima, pomfritom ili svežom salatom.

Hobotnica Pe-Co

Hobotnica

Hobotnica (engleski naziv: octopus; latinski naziv: Octopus vulgaris) pripada porodici Octopodidae, a najviše je ima u Sredozemlju, ali njom su bogata i druga mora. Svježa hobotnica mora imati miris po moru, karakteristične pigmentacije, dok meso treba da bude čvrsto i žilavo. Hobotnica se najčešće poslužuje uz dodatak maslinovog ulja, limunovog soka, aceta balsamica, soli, bibera i nasjeckanog peršuna. Na egzotičan način hobotnica se priprema pirjana uz dodatak đumbira, bijelog luka, šafrana i marsale s kokosovim mlijekom koja se poslužuje s rižom.

Surimi rinfuz Pe-Co

Surimi

Surimi štapići vode poreklo iz Japana, a vremenom su postali popularni svuda u svetu. Surimi štapići napravljeni su od mlevenog mesa ribe iz kog je pokupljena sva suvišna vlaga i masti, sa aromom mesa raka. Surimi štapići imaju slano-slatkast ukus sa malim procentom masti i ugljenih hidrata. Surimi štapići mogu se koristiti za pripremu salata i ukusnih predjela.

Plodovi mora Pe-Co

Plodovi mora

Plodovi mora se sastoje od gambora, surimija, dagnji i hobotnice, veoma su lagani, ukusni i hranljivi, a imaju malo kalorija. Plodovi mora su dominantni u mediteranskoj kuhinji, a mogu se pripremati na mnogo načina. Od plodova mora najčešće se prave obrok salate i ukusna rižota, a mogu se praviti i različite supe i čorbe.

Som White

Som white

Som je rečna riba koja je specifična po tome što nema krljušti. Meso soma sadrži brojne vitamine (D, E, C, A), kalcijum, kalijum, fosfor, natrijum, kao i omega-3 i omega-6 masne kiseline. Meso soma je meko, veoma ukusno i lako se priprema. Meso soma možete pripremiti u rerni ili roštilju, a odlično se slaže sa grilovanim povrćem i pikantnim sosovima.

Panirane riblje figurice

Panirane riblje figurice

Panirane riblje figurice napravljene su od mlevenog mesa ribe sa začinima, a namenjene su najmlađima. Panirane riblje figurice su u obliku sidra, zvezde i ribe koji će zainteresovati decu da ih smažu sa užitkom. Veoma brzo i jednostavno se pripremaju, u tiganju, fritezi ili u rerni.

Lignja

Lignja

Lignje su morski glavonošci koji imaju slatkasto sočno meso, veoma laganog ukusa. Lignje se mogu pripremati u rerni, na ulju u tiganju, pohovane… Od lignji možete pripremiti različita jela, poput rižota, obrok salatu sa lignjama, lignje u sosu, punjene lignje, gulaš sa lignjama i sl.

Losos filet

Losos filet

Losos ima veoma zdravo i ukusno meso. Meso lososa je bogato vitaminima B6, B12, C, A, D, kalcijumom i magnezijumom. Losos filete možete pripremiti na različite načine: u rerni sa povrćem, prethodno marinirane u maslinovom ulju sa začinima ili u marinadi od soja sosa, meda i limuna.

Papalina

Papalina je morska riba koja ima veoma ukusno meso, bogato belančevina i omega-3 masnim kiselinama. Papaline rastu do 15 cm, te se veoma brzo i lako pripremaju. Najčešće se pripremaju tako što se uvaljaju u brašno, pa pohuju, ali možete ih pripremiti i u rerni na različite načine.

Pastrmka

Pastrmka

Pastrmka je riba koja živi u rekama, jezerima i potocima. Meso pastrmke je blagog ukusa i mirisa, bogato je vitaminom B12, gvožđem i omega-3 masnim kiselinama. Od pastrmke možete napraviti kremastu supu ili đuveč, a možete je ispeći na roštilju ili u rerni sa povrćem, pirinčem ili pečurkama.

Skuša

Skuša

Skuša se smatra najukusnijom plavom ribom, meso je mekano i bogato omega-3 masnim kiselinama, vitaminima i mineralima važnim za zdravlje srca. Skuša se može pripremiti u rerni na grčki način sa krompirom, paradajzom, ruzmarinom i lovorovim listom ili premazane smesom od maslinovog ulja, belog lika, limuna, belog vina i začina.

Pastrmka filet

Pastrmka filet

Pastrmka je riba koja živi u rekama, jezerima i potocima. Meso pastrmke je blagog ukusa i mirisa, bogato je vitaminom B12, gvožđem i omega-3 masnim kiselinama. Filet pastrmke se može pripremati u rerni sa povrćem, u marinadi od limuna, ulja i belog luka, ili premazan medom i senfom.

Pastrmka filet

Pastrmka filet dimljeni

Pastrmka je riba koja živi u rekama, jezerima i potocima. Meso pastrmke je blagog ukusa i mirisa, bogato je vitaminom B12, gvožđem i omega-3 masnim kiselinama. Filet pastrmke se dimi na hladnom dimu od suve bukove piljevine, 3-5 sati na 10-12oC. Dimljeni filet pastrmke je veoma ukusan i možete ga jednostavo pripremiti u rerni ili možete napraviti rolovanu dimljenu pastrmku sa suvim šljivama.

Skuša filet

Skuša se smatra najukusnijom plavom ribom, meso je mekano i bogato omega-3 masnim kiselinama, vitaminima i mineralima važnim za zdravlje srca. Filete skuše možete pripremiti u rerni, premazane maslinovim uljem i mešavinom mediteranskih začina (majčina dušica, ruzmarin i bosiljak) ili u tiganju, prethodno začinjene solju i biberom, pa uvaljane u brašno.

Skuša filet dimljeni

Skuša se smatra najukusnijom plavom ribom, meso je mekano i bogato omega-3 masnim kiselinama, vitaminima i mineralima važnim za zdravlje srca. Filet skuše se dimi na hladnom dimu od suve bukove piljevine, 3-5 sati na 10-12oC. Dimljeni filet skuše možete pripremiti u rerni sa krompirom i sosom od bibera ili možete napraviti ukusno paštetu od dimljene skuše.

Oslić hek

Oslić je morska riba koja ima mekano i sočno belo meso, blagog ukusa i lako svarljivo. Najveća potražnja za oslićem je u Evropi. Meso oslića bogato je kalijumom, natrijumom i omega-3 masnim kiselinama. Oslić hek možete pripremiti sa marinadom od maslinovog ulja, kore i soka limuna, belog luka i ruzmarina. Takođe, meso oslića se odlično slaže sa paradajz sosom.

Brancin

Brancin je morska riba koja spada u grupaciju bele ribe, ima ukusno, čvrstvo meso sa malo kostiju i bogat je omega-3 masnim kiselinama. Brancin je riba sa ukusnom kožom, koja postane hrskava kad se riba ispeče. Lepo se slaže sa đumbirom, čilijem i susamom, kao i sa mediteranskim začinima – maslinovo ulje , beli luk, majčina dušica i sl.

Som red

Som je rečna riba koja je specifična po tome što nema krljušti. Meso soma sadrži brojne vitamine (D, E, C, A), kalcijum, kalijum, fosfor, natrijum, kao i omega-3 i omega-6 masne kiseline. Meso soma je meko, veoma ukusno i lako se priprema. Meso soma možete pripremiti u rerni ili roštilju, a odlično se slaže sa grilovanim povrćem i pikantnim sosovima.

Panirani filet oslića

Panirani filet oslića

Oslić je morska riba koja ima mekano i sočno belo meso, blagog ukusa i lako svarljivo. Najveća potražnja za oslićem je u Evropi. Meso oslića bogato je kalijumom, natrijumom i omega-3 masnim kiselinama. Panirani fileti oslića se pripremaju veoma brzo u rerni ili tiganju, lepo se slaži sa različitim sosovima, kao što je tartar ili bešamel sos.

Panirani kolutići lignje

Panirani kolutići lignje

Panirani kolutići lignje se veoma brzo i jednostavno pripremaju, najčešće u tiganju ili fritezi, ali mogu se ispeći i u rerni. Panirani kolutići lignje su hrskavi i sočni, slatkastog ukusa, a odlični su kao sastojak obrok salata, sa tartar sosom ili sa sosom napravljenim od pavlake, majoneza, belog luka i limunovog soka.

Losos kotlet

Losos ima veoma zdravo i ukusno meso. Meso lososa je bogato vitaminima B6, B12, C, A, D, kalcijumom i magnezijumom. Losos kotlete možete pripremiti na različite načine: na roštilju, u rerni sa marinadom maslinovog ulja, limuna i ruzmarina, ili ih ispeći u gril tiganju prethodno premazane paradajz pireom i limunovim sokom.

ZATVORI